Lotto: week 7

15 mei 2018 21:15

Supportersclub

De jeugdlotto 2018 is weer van start gegaan. 12 weken lang is er elke dinsdag er een trekking. Elke week trekt een andere speler of speelster van de voetbal- of korfbalafdeling trekt dan de combinatie van de week. Deze week is de trekking door de JO13-1 (zie foto).

Het JO13-1 team staat extra in het zonnetje omdat dit team het hoogste bedrag gemiddeld per teamlid heeft opgehaald. Het team werd op de hielen gezeten door korfbal C3, maar zij kwamen per teamlid een paar euro tekort. De jongens gaan door het behalen van dit resultaat een uur bowlen met consumptie.

De winnende combinatie van de zevende trekking is 545431 B. Deze week kent twee winnaars: A smits van Kruisstraat en G Jansen van de Vendelweg. Ieder wint €50,-.

De supportersclub van Prinses Irene dankt u wederom hartelijk voor de steun van de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene en wenst u veel succes met de overige trekkingen.

Mei - Lotto 2018 - Week 7 - JO13-1
Bron: Beeld: Supportersclub