Ben jij er weer bij volgend seizoen?

12 mei 2018 9:00

Ledenadministratie

Sporten in teamverband, of het nou korfbal of voetbal is: het is gewoon ontzettend leuk om te doen! Helaas zijn er af en toe omstandigheden waardoor je niet langer actief kunt zijn op het veld. Om er voor te zorgen dat je niet onnodig contributie betaald als actief lid, is het noodzakelijk om je tijdig af te melden. Carin van de Bovenkamp, die nauwgezet de ledenadministratie verzorgt, heeft omtrent de afmelding van het lidmaatschap een mededeling.

“Beste leden,

Het voet- en korfbal seizoen is alweer bijna afgelopen, maar hopelijk heb je zin en tijd om het volgende seizoen ook weer actief aan wedstrijden en trainingen deel te nemen.
Afgelopen zaterdag hebben alle contributie betalende leden een e-mail ontvangen met onderstaande informatie. Heb je deze niet ontvangen, dan beschikken wij waarschijnlijk niet over een juist e-mail-adres en kun je dit doorgeven via het wijzigingsformulier op deze site of een berichtje sturen naar [email protected] of [email protected].

Wanneer je van plan bent om het lidmaatschap op te zeggen, willen wij erop wijzen dat dit schriftelijk vóór 1 juni moet worden doorgegeven. Alleen afmelden bij je team is niet voldoende. Bij afmelding na 1 juni gaat deze pas aan het einde van het nieuwe seizoen in en moeten wij helaas de gehele contributie in rekening brengen. Opzeggen kan door op deze site het formulier “afmelden lidmaatschap” in te vullen. Hier vind je ook het contributiereglement.

Leden die nog niet automatisch betalen, maar dit graag met ingang van het komende seizoen willen doen, kunnen een machtiging afgeven door het invullen van het formulier “wijziging incassorekening contributie” op deze site.
De contributie hoef je dan niet in één keer te betalen maar zal automatisch in twee termijnen worden afgeschreven met een korting van € 5,00 op de jaarcontributie.

Met vriendelijke groet,

Carin van de Bovenkamp