Jeugdlotto bijna van start: doet u al mee?

22 maart 2018 13:00

Supportersclub

De C en D- jeugd is weer klaar met het rond gaan voor de jeugdlotto. De jeugdleden proberen zo veel mogelijk mensen in, maar ook buiten Nistelrode te bereiken, maar dat blijft lastig. Mogelijk zijn onze jeugdige leden daarom nog niet bij u niet aan de deur geweest, terwijl u toch graag mee wil doen. De eerste trekking vindt dinsdag 3 april plaats, maar u kunt uiteraard nog mee doen.

Tot eind maart 2018 kunt u zich inschrijven voor de Lotto. Hiervoor kunt u contact opnemen met Peter Pittens of Ewoud Langenhuizen (Supportersclub) of een inschrijfformulier ophalen. Deze formulieren zijn te vinden in de kantine en de commissiekamer van RKSV Prinses Irene. Ingevuld en voorzien van gepast geld, kunt u deze vervolgens in de brievenbus doen bij Peter Pittens of Ewoud Langenhuizen.

We danken u alvast hartelijk voor de steun van onze jeugdafdeling en wensen u veel succes met de komende trekkingen!

CONTACTGEGEVENS

Peter Pittens