Lentefeest: Iet giet oan!

17 maart 2018 15:00

Webredactie

Moeder Natuur zag dat het aankomende dinsdag pas officieel lente wordt, dus heeft ze nog gauw een licht wit deken over het gras gegooid. De KNVB is er niet blij mee, want dat betekent dat er een groot deel van de wedstrijden moet worden verplaatst. Voor het Lentefeest maakt het niet uit, want dat gaat zondag sowieso door, ongeacht de algemene afgelasting in Zuid II.

Vanaf half 2 zal het feest beginnen. Alle tijd dus, om met je vrienden en een drankje nog even de tweede helft van de competitie 'voor te bereiden'. DJ René Goossens zorgt voor de muziek, dus ook de voetjes kunnen van de vloer! Het ziet er naar uit dat het een feest gaat worden wat je niet wilt missen.

De KNVB heeft in Zuid II zowel de A- als B-categorie afgelast. Dat betekent dat morgen vooralsnog qua voetbal alleen Vrouwen 1 in actie komt. Zij spelen om 11.45 uur thuis tegen het altijd lastige 't Zand Vr1. Ook deze wedstrijd gaat waarschijnlijk door, omdat het kunstgrasveld op dit moment bespeelbaar is. De korfbaldames spelen morgen hun tweede play-off wedstrijd voor behoud in de Top-klasse. Bij gebrek aan een eerste en tweede helft, verwacht de activiteitencommissie nu maximale inzet van de overige voetbal- en korfbalteams in de Derde helft!

Kom gezellig naar de wame kantine morgenmiddag. De drank staat koud, het vet is heet en de muziek staat op standje gezellig! Zet je zelf op aanwezig op Facebook en nodig al je teamgenoten en supporters uit!

LENTEFEEST @ PRINSES IRENE
met zingende DJ René Goossens
DATUM ZONDAG 18 MAART
AANVANG  13.30 UUR