MEGA Park feest, ook Ajax, Feyenoord en Max

15 maart 2023 10:45

Webmaster- Afbeelding: Janine Kerkhof

Zondag vanaf 14.00 uur is het weer groot feest in onze kantine. Een heus Megapark feest dat bekend is van het vakantie-eiland Mallorca. Niet iedereen zal weten wat dat nou precies inhoudt. Een extra reden om dit feest bij te wonen.
Het gerucht ging dat de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord niet te zien zou zijn in de kantine. Nou dat is natuurlijk onzin want die is gewoon te bekijken.
Later op de dag komt ook nog Max Verstappen in actie in Saoedi-Arabiƫ en ook die wedstrijd kun je rechtstreeks volgen als je dat wilt.

Kantinefeest