Zondag seizoensopening in kantine

19 september 2019 18:00

Webredactie

Aanstaande zondag 22 Septeber is het weer zover: onze activiteitencommissie organiseert weer het jaarlijkse openingsfeest. De eerste fase van de bekercompetitie is alweer afgerond en dit weekend gaat de reguliere competitie van start. Traditioneel gaat dat op zondag ook gepaard met een mooi kantinefeest voor de seniorenelftallen van Prinses Irene (en al haar trouwe supporters).

Zoals altijd mogen de voetjes weer van de vloer, vanaf 14.00 uur de muziek zal worden verzorgd door RWP.  Alles is dus geregeld voor een gezellig feestje samen met je teamgenoten.

Alle leden van de club, de supporters, spelers van de tegenstanders: iedereen is weer van harte welkom om samen op het nieuwe seizoen te proosten. Zien we jou ook op de dansvloer?

2019-2020 Kantinefeest Seizoensopening Start nieuwe seizoen activiteit