Zaterdag aangepaste Plantjes Actie

1 oktober 2020 13:45

Activiteiten commissie

Aanstaande zaterdag 3 oktober organiseert Prinses Irene de jaarlijkse plantjes actie.
Door de aangescherpte regels van de overheid van afgelopen week, en de plantjes al ingekocht waren,
kunnen wij deze actie niet verzetten. Wij hebben besloten om de actie anders te organiseren dan andere jaren.

Normaal gesproken komen onze jeugdleden langs de deuren om de plantjes te verkopen. Nu worden de plantjes door de activiteitencommissie vanaf onze parkeerplaats verkocht. Vanuit de auto kunnen de plantjes gekocht worden en is er de mogelijkheid om via PIN te betalen. Door deze aanpassingen kunnen wij de plantjes volgens de regels en op een veilige manier verkopen.

De plantjes staan niet alleen mooi in uw tuin of woonkamer, u steunt met de aankoop van de plantjes ook onze jeugdleden met leuke activiteiten. De opbrengst van deze actie wordt besteed om jeugdactiviteiten te organiseren.

Wij hopen op veel belangstelling zodat wij onze jeugdactiviteiten kunnen blijven organiseren!

Wanneer:       Zaterdag 3 oktober

Tijd:                8:00 uur tot 14:00 uur

Waar:              Parkeerplaats Prinses Irene, Loo 8

Prijzen:           1 plantje          €3,-

2 plantjes        €5,-

Vanuit de auto kan er gekocht worden & PINNEN is mogelijk!

Bron: Beeld: Alex Harvey via Unsplash.com

2019-2020 activiteiten jeugd prinses irene