Kampioenalert: de B1 gaat er voor!

7 maart 2018 18:30

Webredactie

Het is een spannende week voor korfbal. Vanavond speelt het Midweek-team voor het kampioenschap en aanstaande zaterdag zorgt de B1 er mogelijk voor dat in de middag 'We are the Champions' door de kantine schalt. Daar hebben de meiden hard voor moeten werken, dus het zou mooi zijn als dat wordt beloont met een zaalkampioenschap.

In het wedstrijdverslag van afgelopen zaterdag was te lezen dat ze een spannende wedstrijd speelden tegen (nu medekoploper) Celeritas uit Schijndel. Doordat de dames deze wedstrijd hebben gewonnen, maken ze nu aankomende zaterdag kans op het kampioenschap. Dan spelen ze tegen BMC uit Berlicum.

Dat belooft tot nu toe ook een spannende wedstrijd te worden, alhoewel de dames de vorige keer met 9-1 hadden gewonnen van deze ploeg. Bij winst zijn de dames zeker kampioen. Afhankelijk van wat Celeritas doet, kan het zijn dat ze het kampioenschap moeten delen.

Hoe dan ook kunnen de dames alle support gebruiken. De wedstrijd zal plaatsvinden in Sporthal De Misse in Den Dungen om 13.00 uur. Mochten de dames kampioen worden, dan zal er om 17.00 uur een receptie zijn in de kantine van RKSV Prinses Irene. Iedereen is zowel bij de receptie als de (kampioens)wedstrijd van harte welkom!

KAMPIOENSWEDSTRIJD
BMC B1 - PRINSES IRENE KORFBAL B1
DATUM ZATERDAG 10 MAART
AANVANG 13.00 UUR
LOCATIE SPORTHAL DE MISSE
JACOBSKAMP 24
DEN DUNGEN
Mochten de dames kampioen worden, dan vindt de receptie om 17.00 uur in de kantine van RKSV Prinses Irene te Nistelrode.
Bron: B1

2017-2018 B1 Jeugd Kampioen Kampioenalert Korfbal Zaalkampioen