De jeugdlotto gaat weer bijna van start!

3 maart 2018 12:00

Supportersclub

De meeste bewoners in Nistelrode kennen de jeugdlotto van Prinses Irene wel. In de week van 5 maart krijgt de D/C-Jeugd van Prinses Irene de tassen uitgedeeld met daarin de inschrijfformulieren voor de jeugdlotto. Hiermee gaan zij aan de slag om zoveel mogelijk mensen te laten inschrijven voor deelname aan de jeugdlotto. Het is een sport welke persoon en welk team de meeste inschrijfformulieren heeft opgehaald en dit zal ook individueel en per team beloond worden!

De eerste trekking zal plaats vinden op dinsdag 3 april. De uitslag van deze 12 weken durende lotto is elke week te vinden op de site van Prinses Irene.

Doet u ook mee aan deze lotto? Naast dat u wekelijks kans maakt op een mooi geldbedrag, draagt u ook een steentje bij aan de sportclub. De opbrengst komt namelijk ten goede aan de jeugd van Prinses Irene.

2017-2018 2018 Aankondiging Lotterij Supportersclub