GEWIJZIGD: 18 maart Lentefeest bij RKSV Prinses Irene

22 februari 2018 0:00

Webredactie

De winterstop voor het voetbal is afgelopen. Dat betekent weer het stof van de schoenen afblazen, met je team strijden voor de overwinning én het gezellige lentefeest bij Prinses Irene! Vanaf half 2 zal het feest beginnen. Alle tijd dus, om met je vrienden en een drankje nog even de wedstrijd te bespreken. DJ René Goossens zorgt voor de muziek, dus ook de voetjes kunnen van de vloer!

Jeroen Bekkers word daarnaast die middag gehuldigd, omdat hij alweer 250 wedstrijden heeft gespeeld in het eerste! Zo'n mijlpaal is wel een feestje waard! Heren 1 speelt die dag om half 3 tegen thuis tegen de koploper in de competitie, Rhode. De korfbaldames zijn in de winter gewoon blijven korfballen in de zaal. Er kan nu weer worden uitgekeken naar de veldcompetitie. Ideaal dus om de zaalcompetitie af te sluiten in de kantine.

Het ziet er naar uit dat het een feest gaat worden wat je niet wilt missen. Dus, zet je zelf op aanwezig en nodig al je teamgenoten en supporters uit!

Het ziet er naar uit dat het een feest gaat worden dat je niet wilt missen. Dus, zet je zelf op aanwezig op facebook en nodig al je teamgenoten en supporters uit!
LENTEFEEST @ PRINSES IRENE
met zingende DJ René Goossens
DATUM ZONDAG 18 MAART
AANVANG  13.30 UUR