Komende maand kent ontknoping en nieuw begin

1 februari 2018 0:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: februari.

We beginnen de maand februari al meteen met de Algemene ledenvergadering. Deze avond zullen ook de jubilarissen  worden gehuldigd. Vervolgens wordt een kleine week daarna carnaval afgetrapt in de kantine van Prinses Irene met het Jeugdcarnavalsbal. Dat weekend zal het rustig zijn op het sportpark, maar naar verwachting dat dat bij café/zaal ’t Tramstation niet het geval zal zijn!
Februari is ook de maand dat de quizcompetitie 2017-2018 wordt afgesloten. Vrijdag 23 februari horen we wie de winnaar zal zijn van de Jan de Loyer-wisselbokaal. Traditioneel betekent het einde van de quizcompetitie ook weer de hervatting van de voetbalcompetitie. Heren 1 heeft er ondertussen al één wedstrijd op zitten in de competitie en Vrouwen 1 begint 4 februari aan de competitie. De overige teams beginnen vrijwel allemaal aan de tweede seizoenshelft in het laatste weekend van februari. De korfbaldames zijn overigens nog steeds actief in de zaalcompetitie.

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Agenda..

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

Algemene ledenvergadering

19.45 uur

Start competitie voetbal Jeugd

24 februari 2018