Donderdag 8 februari Jeugdcarnaval bij Prinses Irene

25 januari 2018 15:00

Activiteitencommissie

Het is altijd weer een mooi feest, het Jeugdbal bij Prinses Irene. Ook dit jaar zijn alle jeugdleden van de voetbalclub, de korfbalclub en Dance Team Nistelrode welkom om carnaval in te luiden. In de kantine van Prinses Irene is donderdagavond 8 februari een mooi programma met verschillende artiesten en natuurlijk zijn Jeugdprins Jonathan en Jeugdadjudant Sam met hun gevolg aanwezig, net zoals Prins Bram en zijn Adjudant Jaap en hun gevolg. Heb je een vriendje of vriendinnetje dat geen lid is? Ook kinderen die geen lid zijn, zijn van harte welkom!

CS De Wevers kijken er naar uit om samen met alle jeugdleden van Prinses Irene en Dance Team Nistelrode een feestje te bouwen. Martje Hartje en Bibi Bril zorgen er met Nardje Nar voor dat niemand zich hoeft te vervelen. Daarnaast is er gezorgd voor een luchtkussen! Op de avond zelf is er een snoepkraam waar snoep en chips te koop is en voor ranja wordt gezorgd.

De avond begint om 19.00 uur en we hossen door tot 21.00 uur. De ouders mogen in de tussentijd naar huis. Je mag in je allermooiste, gekste en leukste carnavalskleren komen. Dus verzamel al je vriendjes en vriendinnetjes en kom gezellig mee carnaval vieren met ons!

JEUGDCARNAVAL BIJ PRINSES IRENE
DATUM DONDERDAG 8 JANUARI
AANVANG 19.00 UUR
TOT 21.00 UUR