Geurts Mengvoeders schenkt nieuwe shirts aan MW 1

29 februari 2024 12:15

Webmaster - Foto: Clemens v. Santvoort

Onlangs kreeg ons korfbal Midweek 1 team nieuw shirts van Geurts Mengvoeders. Misschien is dit wel het bedrijf dat het langst een sponsorrelatie heeft met onze vereniging.
Het van oorsprong familiebedrijf bedrijf bestaat al meer dan 90 jaar. Naast shirtsponsoring zien we ook langs onze velden reclame-uitingen van het bedrijf en ook op andere gebieden doet onze vereniging nooit vergeefs een beroep op hen. Geurts Mengvoeders werkt vanuit Nistelrode, Dalfsen en Goch (Duitslandl), waarbij het centrale kantoor gevestigd is in Nistelrode. Waar het bedrijf (heel) vroeger werd gerund door vader Christ Geurts en later de zonen Miel en Toine, zwaait nu Edwin Nelissen de scepter. Edwin is ook nog een tijdje voorzitter geweest van onze sponsorcommissie. Natuurlijk was er een bloemetje en drankje voor de gulle sponsor.

Tot 1976 handelde Geurts Mengvoeders hoofdzakelijk in veevoeders. Toen in dat jaar de zonen Toine en Miel in het bedrijf kwamen werd ervan af toen ook zelf veevoeder geproduceerd. Dit op de plek waar nu het appartementcomplex staat aan de Beekgraaf. Na 1999 werd de productie uitbesteed, maar het transport en de klantenbegeleiding wordt nog steeds door het bedrijf zelf gedaan.

IMG_8227.jpegIMG_8210.jpeg

shirtsponsor