Kipsalon Bernheze schenkt shirts aan B1 korfbal

20 oktober 2022 8:15

Webmaster - Fotograaf C. van Santvoort

Het B1 korfbalteam werd onlangs voorzien van prachtige nieuwe shirt door Kipsalon Bernheze. Deze is gevestigd aan het Maxend 73A in Nistelrode. Op dat adres woont de familie Uijlen. Maar liefst 3 dochters uit het gezin korfbalen bij onze vereniging. De oudste daarvan, Sjerre, speelt in het B1 team. Haar zussen Jarin en Jinte spelen in de C1 en C2.

De moeder van deze meiden, Brendy, was bij de overdracht van de shirts aanwezig en werd uitgebreid bedankt en in de bloemetjes gezet.

Als U zich afvraagt wat er zoal te koop is bij de kipsalon, dan raden wij U aan om naar hun website te gaan, want daar staat dat allemaal keurig beschreven https://kipsalonbernheze.nl/ .

Je vindt daar het hele assortiment. Van een hele kip tot aan kipnuggets en van kipburger tot kiphaasjes in spek is er te verkrijgen. U webmaster wist niet dat er zo veel kipproducten waren. We telden er 33!! Dus U vindt bij deze nieuw sponsor van onze vereniging zeker iets van uw gading. Je vindt er ook de “actie van de week” en “het recept van de maand”.

“Kip, ’t meest veelzijdige stukje vlees!”, blijkt helemaal te kloppen. Dat geldt zeker bij Kipsalon Bernheze.

843B88D0-ADB9-40FB-A795-B30E0C04953A.jpeg

shirtsponsor