Pupil van de week: Faye van Schadewijk

15 januari 2024 6:15

Faye van Schadewijk

Afgelopen zondag bij de thuiswedstrijd van het eerste korfbalteam mocht Faye van Schadewijk de pupil van de week zijn.

Vandaag mocht ik Pupil van de Week zijn bij de wedstrijd van Prinses Irene tegen de Peelkorf.

Ik werd ontvangen door Fleur en mocht meteen het Pupil van de Week shirt aantrekken. Toen de speelsters gingen warmlopen mocht ik ook mee doen. Daarna gingen we sprinten en toen mocht ik op de hoge korf scoren. We hebben ook nog doorloopballen geoefend. Toen de speelsters zich klaar maakten om te beginnen, mocht ik mee het veld op. Net voor de wedstrijd begon, mocht ik proberen een doorloopbal te scoren (als ie zat telde hij ook voor de wedstrijd). Jammer genoeg lukte dat niet.

Ik kreeg een beker en certificaat van de scheidrechter. Ik mocht de eerste helft mee op de bank zitten.

Ze hadden helaas verloren met 11-13 maar ik vond het wel heel leuk om te doen. Iedereen hartstikke bedankt en veel succes in de rest van het seizoen.

Groetjes Faye

IMG_4755.jpeg