Prinses Irene haalt donderdagavond in

6 december 2023 12:00

A. v. Lokven - Fotograaf: T. Bevers

Morgenavond 7 december, komt het 1e elftal op een ongebruikelijke dag en tijdstip in actie. Om 20.15 uur wordt dan namelijk de wedstrijd tegen Avanti’31 uitgespeeld. Het is de wedstrijd die op zondagmiddag 26 november in de 25e minuut werd gestaakt (foto). Door een ongelukkige actie, brak de aanvoerder van de Schijndelse formatie, Jelle Brus, zijn been en scheurde zijn enkelbanden. Geheel terecht wilden beide ploegen daarna niet verder spelen en ook scheidsrechter Van de Luitgaarden uit Sliedrecht kon zich daar helemaal in vinden.

Laatstgenoemde is ook donderdagavond de leidsman. Lees de voorbeschouwing van destijds en het verslag van de gestaakte wedstrijd.

seizoen 2023-2024