Midweek 2 kampioen!

27 oktober 2023 9:15

Midweek 2

Afgelopen woensdag sleepte Midweek 2 met een 9-3 overwinning het kampioenschap binnen. In een ongeslagen reeks van 6 wedstrijden winst was de kampioenswedstrijd afgelopen woensdag eigenlijk een formaliteit.

Eind vorig seizoen was de toekomst van midweek 2 erg onzeker. Vier van onze vaste speelsters stopten ermee. Gelukkig kregen we dit seizoen 2 nieuwe aanmeldingen en wordt ons team wekelijks versterkt door Esther, Bo, Annelies, Laura en Sanne als vaste invallers. Met nog invallers vanuit senioren 3, 4 en midweek 1 konden we starten aan een nieuw seizoen.

We moesten even wennen aan de nieuwe situatie maar de eerste oefenwedstrijd resulteerde al meteen in winst. Vervolgens zijn we in de competitie ongeslagen, waardoor we eigenlijk 2 wedstrijden voor het einde officieus kampioen waren. Afgelopen woensdag (in de stromende regen) begon onze wedstrijd tegen Flash met flink wat supporters. Henriëtte,coachend onder haar Prinses Irene paraplu, wist de juiste aanwijzingen te geven en resulteerde ook de laatste wedstrijd in winst. We hebben het kampioenschap gevierd in de kantine met een heerlijke taart van Bakkerij van Mook.

Graag willen wij onze invallers hartelijk bedanken!

Daarnaast een woord van dank aan onze sponsor, Bevers Installatietechniek, die ons dit seizoen heeft voorzien van nieuwe shirts.

Bron: Midweek 2

kampioenschap korfbal seizoen 2023-2024