Korfbal C2 mag komende zaterdag strijden om kampioenschap

18 oktober 2023 0:00

Teamouder C2: Jouke vd Tillaart

Komende zaterdag speelt ook de C2 voor het kampioenschap. Een knappe prestatie op zich, aangezien deze meiden voor het eerste jaar in de C klasse spelen. Met een goede teamspirit en fijne begeleiding van Wilma en Gaby, zijn ze dit korfbalseizoen vliegend van start gegaan. Bij vier van de vijf wedstrijden hebben zij de winst kunnen pakken. Aankomende zaterdag belooft een spannende wedstrijd te worden, waarbij beide teams kampioen kunnen worden. De wedstrijd vindt plaats om 14.15 uur, ze spelen thuis tegen JES/Klick ‘15. Alleen bij winst is de C2 kampioen, anders gaat JES/Klick ‘15 met het kampioenschap er vandoor. Natuurlijk is alle aanmoediging welkom. Wie weet tot dan!

Mocht de C2 aanstaande zaterdag kampioen worden, volgt er meteen die middag om 15.45 uur een receptie waar de kampioenen gefeliciteerd kunnen worden.
Bron: Foto: Clemens van Santvoort

kampioenalert korfbal seizoen 2023-2024