Kampioenswedstrijd Korfbal 3

12 oktober 2023 9:00

Janine Kerkhof

Zondag speelt korfbal 3 om 10.00u hun kampioenswedstrijd tegen Nijnsel 2 thuis op sportpark de Schellen.

Op dit moment staat ‘t 3e met 4 punten los bovenaan in de competitie. KVS/Olland en Nijnsel zouden nog gelijk kunnen komen en dat zou een gedeeld kampioenschap betekenen. Bij winst is t 3e de echte enige kampioen van de buitencompetitie.

De kampioenstrein van de dames van Akker makelaardij dendert maar door. Het lijkt wel alsof de shirts van de sponsor geluk brengen. Want sindsdien wordt al een paar jaar op rij het ene na het andere kampioenschap binnen gehaald. Wie is er zondag bij om ‘t 3e naar de winst te juichen?

kampioenalert korfbal seizoen 2023-2024