B1 gaat aankomende zaterdag al voor kampioenschap

11 oktober 2023 10:15

Teamouder B1: Tamara Smits

Het seizoen lijkt nog maar net gestart, maar de korfbalsters uit de B1 mogen aankomende zaterdag al gaan strijden om het kampioenschap!

In een nieuwe samenstelling is de B1 fris en vol energie gestart aan het eerste buitenseizoen onder begeleiding van trainsters Emma en Lisan. Na vier van de vijf wedstrijden met winst afgesloten te hebben, gaan zij aankomende zaterdag 14 oktober voor het kampioenschap. De wedstrijd vindt plaats om 12.30 uur, uit in Heeswijk-Dinther tegen Altior B2 en natuurlijk is alle aanmoediging welkom. Wie weet tot dan!

Mocht de B1 aanstaande zaterdag kampioen worden volgt er hoogstwaarschijnlijk meteen die middag een receptie waar de kampioenen gefeliciteerd kunnen worden.
Bron: Foto: Clemens van Santvoort

kampioenalert korfbal seizoen 2023-2024