Wisseling van de wacht: Webredactie

11 januari 2018 6:30

Elle van den Bogaart

Vier weken geleden kon men op de website lezen dat Adri van Lokven niet langer meer actief is als webmaster van de website. Adri heeft dit jarenlang gedaan en heeft dan ook een grote rol gespeeld in het feit dat de website is gegroeid naar een communicatiemiddel waar dagelijks veel nieuws op te vinden is op een overzichtelijke manier.

De ingeslagen weg wil Prinses Irene als club dan ook graag blijven volgen. Hiervoor moeten echter ook mensen gevonden worden die dit werk willen voortzetten. Zoals bekend zal Teun Bevers, die al vele foto’s heeft mogen maken, een van die personen blijven. Ik, Elle van den Bogaart, zal zich gaan voegen bij dit gezelschap in de rol van websiteredactie. De afgelopen weken heb ik mogen proeven van deze nieuwe rol en er zijn al een aantal stukken verschenen van mijn hand.

Aangezien er sprake is van een nieuwe website en een nieuwe redactie, is dit ook een natuurlijk moment om de organisatie hierachter aan te passen en waar mogelijk te optimaliseren. O.a. betekent dit dat de commissies meer betrokken gaan worden bij het publiceren van berichten. Om er voor te zorgen dat dit alles soepel verloopt en dit ook goed afgestemd is, zal er sprake zijn van een zachte overgang waarbij er voor de (meeste) bezoekers geen merkbaar verschil is. De visie blijft namelijk hetzelfde; de website is het medium binnen de sportvereniging waarbij geprobeerd wordt dagelijks relevante nieuwe berichten te plaatsen.

Naast dat er in dit bericht aardig wat veranderingen worden toegelicht, is dit natuurlijk het moment om mijzelf even kort voor te stellen. Voor de meeste mensen zal ik geen onbekend gezicht zijn. Binnen Prinses Irene ben ik al vanaf kinds af aan lid van de voetbalclub en speel ik op dit moment in Vrouwen 3. Daarnaast heb ik vele jaren in de friettent gestaan op de zondag en (later) op zaterdag. Als ‘dochter van’ Willy en Maike van den Bogaart (beide ook actief als vrijwilliger voor de club) en ‘zusje van’ oud-selectie-spelers Dave en Ron van den Bogaart zit Prinses Irene enigszins ingebakken bij de opvoeding.

Mochten er nog vragen zijn, over mij als persoon of over de website, wees dan vooral niet bang om me aan te spreken. Daarnaast ben ik ook bereikbaar op het e-mail-adres [email protected] voor zaken die de website aangaan. Hier mag dan ook voortaan kopij voor de website naar toe.

Met vriendelijke groet,

Elle van den Bogaart