Willy v.d. Bogaart Lid van Verdienste 2011

22 april 2011 8:15

Op de feestavond voor onze vrijwilligers en sponsors werd Willy v.d Bogaart (55) benoemd tot “Lid van Verdienste”. Willy is al zo’n kleine twintig jaar actief binnen onze vereniging als vrijwilliger. Hij was bijvoorbeeld jarenlang jeugdtrainer/ leider.

De laatste jaren kennen we hem vooral als lid van de seniorencommissie en is hij nagenoeg elke zondag aanwezig bij de wedstrijden van de seniorenelftallen, waarbij hij optreedt als wedstrijdcoördinator. Daarnaast is hij de consul van onze vereniging en keurt hij de gesteldheid van onze voetbalvelden.
Van de Bogaart van beroep metselaar, heeft ook bij de bouw van onze accommodatie heel wat stenen gemetseld en hij bleek ook nog een uitstekende tegelzetter.
Willy is niet iemand die op de voorgrond wil staan, maar hij is zeer nauwgezet en afspraak is afspraak bij hem.

Een prima keuze van de benoemingscommissie, zo lieten alle aanwezigen merken. Voor het eerst bestond deze uit de vijf vorige leden van verdienste en het laatst gekozen erelid (Nico Dollevoet) van onze vereniging. In het verleden koos het bestuur het 'Lid van Verdienste". Willy, ook namens de redactie van harte gefeliciteerd!!

Op de foto zien we Willy met zijn echtgenote Maaike.