Prinses Irene draagt trots uit

15 oktober 2019 19:00

Bestuur

Enkele jaren geleden is het idee ontstaan om alle trainers, coaches, kaderleden en overige begeleiding te voorzien van nieuwe jassen en polo’s. Via de Rabobank Clubkas Campagne (editie 2017, red.) hebben we gezamenlijk met voet- en korfbal als ook de vrienden van Prinses Irene dit destijds als doel gesteld. Tevens is in overleg met van Tilburg Mode en Sport hier een geschikte combinatie van jassen en polo’s uitgezocht.

Afgelopen weken heeft eenieder de jassen en polo’s afgehaald. Deze zijn zichtbaar van nummers voorzien en heeft iedereen zijn eigen identieke nummering op de jassen en polo’s. Sinds enkele weken worden ze met verve gedragen door onze leden en vrijwilligers.

Afgelopen zaterdag heeft de officiële overdracht plaatsgevonden op ons sportpark. Dit in bijzijn van degene die dit mede mogelijk gemaakt hebbe: de heer Peter van Tilburg (Van Tilburg Mode en Sport), Helen Verstegen en Loes van Bijnen (Rabobank Oss Bernheze), Adri van Lokven, Ron van Roosmalen, René van de Ven en Gerard Janssen (Stichting Vrienden van Prinses Irene).

Namens alle leden en vrijwilligers van Prinses Irene willen wij nogmaals onze dank uitspreken.

Oktober - overdracht clubkleding
Bron: Beeld: RKSV Prinses Irene

2017 2019 Rabobank Rabobank Clubkas Campagne Rabobank Clubsupport Samenwerking Vrienden Prinses Irene kader en staf materiaal en kleding