Wisseling van de wacht bij supportersclub

13 oktober 2018 0:00

Webredactie

Maandag 8 oktober j.l. vond wederom de jaarlijkse ledenvergadering plaats van de supportersclub. Het is een spannend jaar voor de club, aangezien zij nu een halve eeuw bestaan. De uitnodigingen voor de feestavond zijn ondertussen de deur uit (en de personen die een uitnodiging hebben ontvangen kunnen zich tot 10 november aanmelden), maar dat was niet het belangrijkste op de agenda deze avond.

Oktober - jaarvergadering supportersclubPierre van de Ven en Ewoud Langenhuizen hebben namelijk het besluit genomen om een stapje terug te doen bij de supportersclub. Beide heren kunnen als ervaren krachten beschouwd worden bij de supportersclub.
Pierre van de Ven is na 10 jaar actief te zijn in het bestuur afgetreden en Ewoud Langenhuizen is 9 jaar actief geweest bij de supportersclub, waarbij hij zich ook heeft ingezet om de jeugdlotto neer te zetten zoals deze nu is. De supportersclub is hen beide dan ook zeer dankbaar voor hun inzet.

Gelukkig blijft er geen leegte achter bij de trouwe 'twaalfde man' van ons Nisseroîs oranje; de heren zullen namelijk opgevolgd worden door Geert Bekkers en Wilfred van Doorn.

Bron: Beeld: Supportersclub

2018 ALV Ewoud Langenhuizen Pierre van de Ven Wisseling van de wacht supportersclub