Zondag 1e wedstrijd Vrouwen 1

18 augustus 2023 13:00

Webmaster/Alex Sangoer

Vrouwen 1 speelt aanstaande zondag haar eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding. Ze nemen het op tegen de kampioen van afgelopen seizoen in de 1e klasse C RKSV Nuenen VR1.
De wedstrijd start zondag om 12:00 uur op sportpark De Oude Landen in Nuenen.

Een mooie tegenstander om mee te starten in de voorbereiding.Het zal een wedstrijd woorden waarin vooral ritme opgedaan zal moeten worden, na de lange zomeronderbreking.
Het is ook een goed meetmoment, om te bekijken hoe de fitheid is na twee weken trainen. Het zal voor de nieuwelingen nog even wennen zijn, en dus ook een mooie gelegenheid om te bekijken hoe zij zich laten zien binnen de lijnen.

Zo gekdt dat ook voor de jeugdspelers Juul Verstegen en Lonne Poort, zij gaan nu voor het eerst ervaren waar het niveau ligt tussen eerste- en hoofdklasse. Hiervan moeten ze aankomende zondag alleen maar van genieten en lekker meedoen wanneer ze binnen de lijnen komen.
2B3483ED-F45C-4AA5-9738-1A49DB34B13C.jpeg

seizoen 2023-2024