15 december 200 zonnepanelen op clubgebouw

7 december 2022 11:30

Webmaster

Halverwege deze maand, wordt gestart met de plaatsing van maar liefst 200 zonnepanelen op het dak van de kantine en de kleedaccommodatie. Onze vereniging hoopt met deze investering de energiekosten een flink stuk omlaag te brengen. Het bestuur hoopt dat alles operationeel zal zijn begin van het nieuwe jaar. Dan kan er nog optimaal geprofiteerd worden van deze investering. De 20 zonnepanelen die er nu al liggen en die destijds zijn geschonken door de gemeente ter compensatie van stroomverbruik grasmaaiers, worden naar de andere kant verplaatst (korfbalvelden). ‘Zonnepanelen Van Boxtel’ uit Heesch gaat de zonnepanelen plaatsen.

F71DC5AD-EC94-4C5D-9372-126F57CAB11E.jpeg

Naast op de kantine, komen op deze zijde van clubgebouw ook panelen, net als op de kop hiervan.

Energiekosten