Prinses Irene haalt landelijk pers!

27 september 2022 0:00

Webmaster

Prinses Irene komt nadrukkelijk aan het woord via onze voorzitter René van de Ven (foto) in de kwaliteitskrant NRC Handelsblad. Journalist Enzo van Steenbergen haalt 2 artikelen aan over de explosief gestegen energieprijzen bij onze vereniging, die op deze website verschenen.

De journalist trekt het breder en laat ook anderen aan het woord. Op 6 oktober is er een heel belangrijke ledenvergadering waarbij dit een van de belangrijke agendapunten is. Noteer die datum dus in je agenda, de uitnodiging volgt binnen kort via deze site.

Via deze link kun je het hele artikel lezen.

Bron: NRC

Energiekosten