Vele handen maken licht werk

1 november 2022 13:30

Korfbalcommissie

Tijdens een onlangs gehouden gesprek met de gemeente, bleek dat er ook dit seizoen geen uitbater beschikbaar zal zijn voor de kantine in sporthal De Overbeek. Als vereniging kregen we de mogelijkheid geboden om zelf de bar te gaan bemannen en de inkomsten ten goede te laten komen aan onze vereniging.

Omdat we aan de start staan van een een nieuw zaalseizoen en we altijd veel mensen als supporter/liefhebber mogen ontvangen die ook graag een drankje nuttigen, werd er vanuit de korfbalcommissie een oproep verspreid om te helpen de bemanning van de bar in sporthal De Overbeek rond te krijgen. Vanuit de ouders van onze leden is hierop enorm positief gereageerd en hebben velen zich aangemeld; geweldig mensen!

De uitdrukking vele handen maken licht werk gaat hier zeker op en dankzij ieders inzet kunnen we er samen een mooi zaalseizoen van gaan maken.

Zodra het zaalprogramma definitief is vastgesteld, zullen wij zo snel mogelijk een planning maken, zodat iedereen weet wanneer hij/zij als “barkeeper” wordt ingezet.

Nogmaals onze dank en tot snel in sporthal De Overbeek.

Met sportieve groet,
De korfbalcommissie