Vrouwen 3 en Heren 4 nog steeds de volle winst

14 november 2017 0:15

Adri van Lokven

In zijn algemeenheid kun je stellen dat de prestaties van een aantal seniorenelftallen niet om over naar huis te schrijven zijn. Twee teams maken daarop echter een grote uitzondering en dat zijn het 4e elftal en Vrouwen 3. Beide elftallen hebben het maximaal aantal punten weten te behalen tot nu toe. Het 8e elftal mag zeker ook genoemd worden met de steeds maar weer hattricks makende Rob v.d. Heuvel (foto onder) voorop. Ook dit elftal staat virtueel aan de leiding met maar 3 verliespunten na 6 wedstrijden.

Vrouwen 3 won zelf met 2-3 van het 1e elftal van Achilles Reek. Marscha van Kreij, Ziggy v.d. Leest en Yara Schets maakten de doelpunten. Omdat het 2e elftal van DAW tegen zijn eerste nederlaag aanliep, staan ze nu echt helemaal alleen aan kop. Op het 4e elftal staat ook geen maat, dat won met maar liefst 0-7 van het 5e elftal van SV TOP. Gijs van Kessel was de grote man met 3 puntgave doelpunten. Martijn Pullen, Frenk Nagel, Tim Wijnen en Job v.d. Elzen maakten de zevenklapper compleet, is ook te lezen in het wedstrijdverslag.

Het 2e elftal heeft nog steeds geen overwinning kunnen boeken en dat lukte ook niet tegen het hooggeplaatste DAW 2. Het werd in Schaijk een 3-1 nederlaag.  Sjuul v.d Heijden scoorde. Volgende week komt het op de voorlaatste plaats staande HVCH 3 naar Nistelrode. Dan zal er toch echt gewonnen moeten worden, anders kun je het seizoen al min of meer op je buik schrijven.

Het 3e elftal heeft het ook zwaar en verloor met 2-4 van  het sterke UDI ’19 4, dat virtueel gelijk aan kop staat met HVCH 5. Voor Prinses Irene waren Twan v.d. Lee en Paul v.d. Wetering de succesvolle schutters. Het 5e elftal wist een mooie 2-3 overwinning te behalen bij DAW 5, de tweede keer op rij dat er gewonnen werd.  Jordi v.d. Heijden, Remco v. Tilburg en Dennis van Steensel deden het voor het vijfde.

Heren 6 verloor thuis met 2-5 van het 2e elftal van het altijd lastige OKSV. Rob van Rooij en Stefan v.d. Bogaart konden daar met hun doelpunten verder ook niets aan doen.  Ook verlies voor het 7e elftal. Er werd met 0-4 verloren van Boekel  Sport 5 wat geen schande is want dat is de koploper in hun klasse.

Heren 8 won dus weer. Rob v.d. Heuvel  heeft er na 6 wedstrijden al 15 gemaakt. Als je dan ook nog weet dat hij één wedstrijd niet meedeed, dan heeft hij dus het ongelofelijke moyenne van 3 doelpunten per wedstrijd. Uw webmaster was op zoek naar een recente foto van hem zodat, mocht U niet weten wie het is, we hem voor het voetlicht plaatsen. We moeten echter het doen met eentje van toch wel een paar jaartjes geleden.

Heren 9 verloor kansloos met 6-0 bij Avanti ’31 9 in Schijndel. Na 7 wedstrijden heeft het team 4 punten en staat daarmee op de 10e plaats.

Terugblik weekend senioren 2017-2018