Regelmatige overwinning vierde

SV TOP 5 (zon)

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Mannen, 4, 5e klasse 25

12 november 2017 10:00

Onbekend

Het vierde van prinses Irene reisde vandaag af naar Oss waar gestreden werd tegen het vijfde elftal van sv top. Van strijd bleek al snel geen sprake, omdat de osse tegenstanders niet in staat bleken de vlot combinerende nistelrodenaren echt pijn te kunnen doen.

Nadat Job al een paar keer het ijzerwerk had getest boven en naast de goal van het weinig sfeervolle osse mini-kuipje, was het na twintig minuten Gijs die een afvallende bal droog in het hoekje legde. Vooral op het middenveld werden de oranjehemden nauwelijks aangepakt, waardoor ze elke keer gevaarlijk konden worden. Voor de rust nog maakte Gijs zijn tweede uit een simpele korte corner, Job eindelijk zijn eerste nadat Top helemaal tureluurs was getikt en Martijn Pullen met een moeizame intikker voor open goal. De ruststand was daarmee bereikt, 0-4.
Na de rust eigenlijk hetzelfde spelbeeld. Prinses Irene soeverein aan de bal, Top liep er voornamelijk achteraan. Tim besloot maar een keer uit te halen vanaf een meter of twintig en de bal viel binnenkant paal binnen, 0-5. Frenk maakte snel daarna een wereldgoal door, na een splijtende pass van gastspeler Jorg, de bal dood te leggen en simpel af te werken. De wedstrijd bloedde hierna helemaal dood, alhoewel Gijs nog een echte spitsengoal maakte en daarmee de eindstand op 0-7 zette.
De scheidsrechter had een makkelijke ochtend en floot exact na 90minuten af. Punten mee, aan het doelsaldo gewerkt en nog geen verliespunten dit seizoen. Just another day at the office, zou je zeggen.
Over twee weken uit naar vinkel, dat wordt waarschijnlijk a different cook.