Supportersclub pakt uit

19 oktober 2021 0:15

Sponsorcommissie Foto: Teun Bevers

Onze supportersclub, met zo’n ruim 400 leden, is al decennia lang een onmisbare schakel voor Prinses Irene. Ze ondersteunen de club op allerlei manieren. Denk bijvoorbeeld aan het welkomstbord met voetballer en korfbalster bij de hoofdingang, de tribune op het korfbalveld maar nog op heel veel andere manieren. Wanneer de vereniging een (financieel) verzoek indient voor ondersteuning staan ze altijd klaar.

Waar het vinden van kledingsponsors voor teams voor de sponsorcommissie al de nodige inspanningen vraagt, is het vinden van sponsors voor reserveshirts natuurlijk helemaal een crime. Kijk, dan kom je als vereniging uit bij de supportersclub! Juist bij zaken die moeilijk te realiseren zijn, staan zij op.

Onlangs vond de overhandiging plaats van van maar liefst 4 sets reserveshirts, voor de jeugd en senioren van korfbal en voetbal. Peter Pittens, voorzitter van de supportersclub, droeg deze symbolisch over aan Eveline Toonen, lid van de sponsorcommissie. Jolan Martens en Wilfred van Doorn, bestuursleden van de supportersclub stelden, zonder scrupules, hun gestroomlijnde lichamen beschikbaar om de shirts te showen voor onze fotograaf Teun Bevers.

Namens de sponsorcommissie en alle leden bedankt supportersvereniging!

2021-2022_Shirts_Supportersclub_02_custom.jpg

shirtsponsor