Lotto: week 21 en alweer de laatste trekking van seizoen 2019 / 2020

20 mei 2020 11:00

Supportersclub

In verband met de coronaperikelen hebben we besloten om geen kinderen te vragen om de trekking van de jeugdlotto te doen, de trekkingen gaan wel door zodat we toch elke week een of meerdere personen blij kunnen maken met een leuk geldbedrag.

De uitslag van de 12e en tevens laatste trekking van 2020 is gevallen op combinatie:  1-5-5-2-3-4-C .

De winnaar krijgt een bedrag van €100,--.

Zijn er meerdere deelnemers  met de juiste combinatie dan wordt dit bedrag onder hen verdeeld.

De winnaar van deze week is  :

Fam. van de Bogaart, Dintherseweg 16, Nistelrode

wk21.png

De opbrengst van de jeugdlotto komt ten goede aan de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene en het bestuur van de supportersclub bedankt  dan ook alle deelnemers aan de jeugdlotto en wenst ze veel succes met de overige trekkingen.

Bron: Beeld: Supportersclub

2020 jeugdlotto supportersclub trekking 12