Sponsor, bedankt: Bevers Elektro & Welpen

1 februari 2020 11:15

Sponsorcommissie

De sportvereniging leeft natuurlijk van haar leden. Elk weekend spelen velen hun korfbal- of voetbalwedstrijd. Er zijn gelukkig vrijwilligers die er voor zorgen dat alles op rolletjes loopt, maar ook financiële ondersteuning is nodig. Gelukkig zijn er in de omgeving van Nistelrode veel gulle sponsoren die hun steentje bijdragen in allerlei vormen, zoals bijvoorbeeld het sponsoren van een team. Bevers Elektro is zo’n onderneming die onze vereniging steunt: onlangs zijn onze welpen in het nieuw gestoken!

Een stralende opa nam de bloemen in ontvangst, nadat hij de welpen van Prinses Irene in het nieuw had gestoken. Een bijzondere band heeft Toon Bevers zeker met dit team, omdat zijn kleindochter Lot hierin actief is. Daarnaast is familie Bevers bijzonder actief binnen Prinses Irene. De dochters van Toon, Ellen en Marieke, spelen in het midweekteam, zoon Teun verzorgt de fotografie binnen Prinses Irene en de kleinkinderen, Pim en Lot, spelen beide in een jeugdteam.
Toon Bevers is iedereen graag van dienst met elektrotechnische installaties. Jarenlange ervaring is gekoppeld aan een goede service en maatwerk voor alle klanten. Zij ontwerpen, installeren en onderhouden alle gewenste elektrotechnische installaties. Voor zowel particulieren als bedrijven.

Wij zijn ontzettend blij met deze Prinses Irene-familie en we hopen dat zij nog lang verbonden met ons zijn. Bevers Elektro, Bedankt!

Wilt u ook graag iets betekenen voor de club? Dat horen we natuurlijk graag! In het geval van sponsoring kunt u hiervoor contact opnemen met de sponsorcommissie. Benieuwd op wat voor manieren u de vereniging financieel kunt ondersteunen? Klik dan vooral even hier!

Februari - Sponsor bedankt - Bevers Elektro
Bron: Beeld: Teun Bevers