Leve de nieuwe prins: Frits d'n Urste!

4 november 2019 18:00

Webredactie

Op zaterdag avond 2 november ’19 was bij CS de Wevers de onthulling van de drieënvijftigste Prins van het Weversrijk tijdens het (drukbezochte) 11-11 bal. In de residentie van de carnavalsstichting, zaal ’t tramstation, had CV Afslag 15, zorgde voor de ludieke onthulling.

Uiteindelijk bleek dat niemand minder dan (mede-)voorzitter Frits van den Hogen de nieuwe Prins der Wevers is. Zijn adjudant, Joris Jansen, is bij onze vereniging als speler én sponsor (Rijschool Nistelrode) bij ons ook een bekend gezicht. Samen met Durske Ellen van Dinther zullen de twee heren komend ‘carnavalsseizoen’ gaan heersen over het Weversrijk.

“We lassen d’r gin eind oan!” is het motto van Prins Frits d’n Urste en Adjudant Joris. Dat beloofd wat voor de mooie feestjes die komen gaan. Komende zondag 10 november kan iedereen nieuwe prins Frits d’n Urste, de adjudant Joris en durske Ellen feliciteren bij zaal ’t Tramstation. Natuurlijk zijn de leden van Prinses Irene hiervoor ook van harte uitgenodigd.
Bron: Beeld: CS de Wevers

2019 2020 CS De Wevers Carnaval Frits van den Hogen Joris Jansen