Stijn Vink en Jorg v.d. Oetelaar voorop bij jeugdcarnaval

13 november 2021 11:00

Webmaster: Foto: Mooi Bernheze.nl

Twee jeugdleden van onze vereniging gaan komend carnavalsseizoen voorop in het feestgedruis. In een goed gevulde Bobz vond de onthulling plaats. De doelman van JO13-1 Stijn Vink kwam als jeugdprins tevoorschijn. Zijn ploeggenoot bij JO13-1 Jorg van den Oetelaar, buurman van ons sportpark, wordt zijn adjudant. Beide jongemannen zitten in groep 8 van basisschool De Beekgraaf.
Onze vereniging is trots dat deze 2 talentvolle voetballers zijn gekozen en wensen hen en hun ouders en verder familie heel veel plezier bij hopelijk een mooi carnavalsseizoen.

Carnaval