Oranje jeugdpaar

10 november 2018 20:00

Webredactie, getipt door: H. van der Wijst

We mogen weer trots zijn met ons clubje, want ook dit jaar kent het carnaval weer een oranje tintje! Gisterenavond (vrijdag 9 november) is in de Bobz Jesse Henraat (JO12-2) onthuld als Jeugdprins van het Weversrijk en Rick Hanegraaf (JO13-2) is zijn Jeugdadjudant geworden!

November - Jeugdpaar Carnaval 2019November - Prinspaar Carnaval 2019
Morgen, zondag 11 november, is er de gelegenheid om alle prinsenparen te feliciteren,
waaronder dus ook onze eigen prins Jesse en adjudant Rick! Ook Prins Rini en Adjudant André met hun durskes Astrid en Daniëlle. Het belooft wederom een mooi carnaval te worden, dus ook wij bij Prinses Irene t(r)appen lekker dûr!
Bron: Beeld: rawpixel via Unsplash.com (bewerkt), Hertwin van der Wijst, CS De Wevers

2018 2018-2019 2019 CS De Wevers Carnaval Jesse Henraat Ledennieuws Rick Hanegraaf