Wat waait er binnen in november?

2 november 2019 12:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: november.

De herfst heeft zich al flink laten gelden. De kou was deze week goed voelbaar, maar volgens de weersberichten gaan de temperaturen dit weekend al weer (iets omhoog). Door de regen kan het echter wel zo zijn dat de voetballers verplicht hun zondagsrust moeten aanhouden – niet elke club beschikt namelijk over zo’n enthousiaste onderhoudsploeg als dat Prinses Irene heeft. Deze mannen én vrouwen zorgen er elke week weer voor dat de kleedlokalen en kantine schoon en opgeruimd is, dat de bladeren zijn opgeruimd en het gras er op z’n best bij ligt.

Halverwege de maand november komt hopelijk onze grote vriend uit Spanje ook weer een bezoekje aan Nederland brengen. De activiteitencommissie wist aan de webredactie de exclusieve primeur te brengen dat Sinterklaas én Zwarte Piet ook dit jaar weer een bezoekje brengen aan Prinses Irene. Vrijdagavond 22 november zullen er dan weer vele enthousiaste kinderen te vinden zijn in de kantine. De informatie over de tijden en voor wie de avond precies is volgt nog.

Daarnaast is 29 november de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV). Tijdens die avond is het mogelijk voor de leden om inzicht te krijgen hoe het nu loopt bij de club op alle facetten (prestatief sport, ledenaantallen, financieel). Ook biedt het de mogelijkheid om jouw ideeën te bespreken. Maar, het bestuur geeft er dit jaar ook weer een feestelijk tintje aan. Er zijn weer verscheidene jubilarissen en die zullen tijdens deze avond óók gehuldigd worden. Welke personen het betreft volgt nog, evenals de agenda voor de ALV.

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Activiteiten > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er deze maand op de agenda staat!

Sinterklaas komt op bezoek!

22 november 2019

Algemene ledenvergadering