Supportersclub actief in oktober

17 oktober 2019 6:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: oktober.

De maand oktober is al halfweg en de eerste activiteiten hebben dan ook al plaatsgevonden. Zo zijn op zaterdag 5 oktober veel jeugdleden druk bezig geweest met het aan de man brengen van plantjes voor de traditionele jaarlijkse plantjesactie.
Daarnaast was het van 5 oktober tot en met 13 oktober weer de Week van de Scheidsrechter. De afgelopen twee weekenden konden de scheidsrechters dan ook genieten van een klein presentje in de commissiekamer.
Ook de voetbalschool vindt nu nog steeds plaats. In de agenda is te zien wanneer welke spelers (van welke teams) uitgenodigd worden om deel te nemen.

Wat staat er nog op het programma? Onder andere de jaarvergadering van de supportersclub op maandag 28 oktober. Om 20.00 uur gaat deze van start en al haar leden worden natuurlijk uitgenodigd om daarbij aanwezig te zijn. Sterker nog: “Jullie aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld!”. De supportersclub heeft natuurlijk een heel mooi jaar om op terug te kijken met haar 50-jarig bestaan.
 De supportersclub zit overigens niet stil in oktober, want hoewel de traditionele Jeu de Boules-avond pas op de eerste dag van de volgende maand staat gepland, kan er nog tot 26 oktober worden aangemeld. Hoe dan, vraagt u? Door dit simpelweg door te geven aan Peter Pittens (tel:06 53673069).

Verder is het hopen voor alle korfballers en voetballers dat gedurende het buitenseizoen er nog lekker gespeeld kan worden. De herfst laat zich langzamerhand meer gelden, maar gelukkig kan Prinses Irene rekenen op een trouwe onderhoudsploeg. Ziet u hen de komende tijd druk aan het werk met onderhoud (velden bijwerken, blad blazen, u kent het wel)? Steek dan even je hand op, zeg even bedankt… Want zulke vrijwilligers zijn vaak de ongeziene helden van de club!

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Activiteiten > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er deze maand op de agenda staat!

4 oktober 2019

Plantjes-actie