Webshop staat online!

12 september 2019 6:00

Webredactie

De oplettende websitebezoeker had het al kunnen spotten op de website: de webshop staat online! Voortaan kunnen de leden van Prinses Irene hun bestelling online plaatsen om deze dan vervolgens op te halen bij Van Tilburg Mode & Sport in Nistelrode.

Nu was onze clubcollectie voorheen ook al beschikbaar bij de Nisseroîse modewinkel, die trouwens ook de hoofdsponsor is van onze trotse vereniging. Het kon alleen wel eens voorkomen dat bij de grote drukte aan het begin van het seizoen niet alle maten beschikbaar waren. Moest je voorheen dan bijvoorbeeld een weekje later terug komen, hoef je nu simpelweg alleen maar je bestelling in te dienen, kun je online betalen en je afhaalbericht afwachten. Vervolgens kun je dan vanaf het aangegeven tijdstip je bestelling afhalen bij Van Tilburg in Nistelrode. Ideaal dachten we zo, want ook in grote drukte hoef je hiermee niet lang te wachten.

Op de website kun je overigens niet alleen voetbalbroeken of korfbalrokken kopen. Ook trainingsjassen, inloopshirts, (oranje!) sporttassen, scheenbeschermers, tot slippers aan toe! Er is dus veel te vinden en dat allemaal in de clubstijl. Eventueel kun je zelfs nog kiezen voor een bedrukking - zo is ook tijdens de training goed aan het shirt te zien dat Sam die actie maakt en dat het Bo is die vliegensvlug over het veld heen schiet. Ideaal dus en als je het ons vraagt aardig professioneel voor zo'n dorpscluppie!

Om te oefenen hebben we hieronder ook de werkende button gezet. Klik erop om direct rond te snuffelen en digitaal te winkelen in onze nieuwe ledenwebshop. Ook op onze homepage is hij dus deze week te vinden aan de linkerkant, meteen de nieuwsbericht-blokken.

Klik hier om naar de webshop te gaan
Pssst... Zo'n webshop is natuurlijk ook ideaal als (groot)ouder om even rond te shoppen voor sinterklaascadeaus. Je kunt het maar alvast in huis hebben!
Bron: Beeld: Deventrade BV

2019 Materiaal en kleding Samenwerking Van Tilburg Webshop