Korfbalsters thuis tegen De Korfrakkers uit Erp

21 september 2023 20:45

Komende zondag komen De Korfrakkers op bezoek. Eén jonge ploeg die al wat jaren mee draait in de Topklasse. Het is de 2e veldwedstrijd van dit seizoen. De wedstrijd start om 12:00uur onder leiding van Dhr. R. Landwier.

De Korfrakkers staan bekend om hun dynamische spel. Het is belangrijk dat de dames van Prinses Irene fel aan de wedstrijd starten, en dit de gehele wedstrijd volhouden. In het afgelopen zaalseizoen zijn er twee wedstrijden tegen De Korfrakkers gespeeld. De eerste wedstrijd werd net verloren, de tweede wedstrijd afgelopen maart werd met 14 - 13 gewonnen. Dit belooft dus een spannende wedstrijd te worden om belangrijke punten.

We zullen alle support zondag nodig hebben, kom jij ook?

Ons 2e team speelt die dag ook tegen De Korfrakkers. Hun wedstrijd begint om 13:30 uur.

competitie 2023-2024 korfbal 1