RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Juliana '31 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Juliana '31 1 (zon)

Prinses Irene krijgt komende zondag met Juliana ’31 uit Malden, de aanstaande kampioen op bezoek. De ploeg van coach Remko Bicentini, die ook coach is van het nationaal team van Curaçao, is nog steeds ongeslagen. Drie keer werden tot nu toe de punten gedeeld, waardoor de voorsprong op, de enige echte achtervolger, SV Top al 9 punten is,  al heeft TOP wel  2 wedstrijden achterstand. Met zondag de nieuwe coach Ronnie Everaets op de bank, kunnen de mannen van Van Tilburg Mode & Sport, vrijuit spelen. Niemand zal verwachten dat tegen deze sterke tegenstander punten gehaald kunnen worden.

De uitwedstrijd (foto) in Malden maakte de nodige indruk. Niet alleen omdat Juliana al binnen amper een kwartier op 2-0 stond en uiteindelijk met 4-1 aan het langste eind trok, maar ook door de entourage. Wat betreft sportpark kan het niet tippen met dat van ons, maar met heuse ballenjongens en stewards, deed het professioneel aan. Twee seizoenen geleden speelden ze dan ook nog in de 3e divisie waar dat blijkbaar allemaal verplicht is. Afgelopen seizoen degradeerden ze via de nacompetitie, maar alles is er op gericht om snel terug te keren.

Prinses Irene is tegen dit soort tegenstanders niet opgewassen. Uw verslaggever blijft van mening, dat de ploeg meer in zich heeft dan de ranglijst doet vermoeden. Met Juliana ‘31, Top en Nemelaar (mits volledig), telt deze klasse 3 ploegen die er echt bovenuit steken. Van alle andere ploegen kan Prinses Irene winnen, maar dan moet men wel in zichzelf blijven geloven en als een echt team spelen.

We zijn nog maar halverwege de competitie, dus wat dat betreft is het zeker niet hopeloos. Afgelopen zondag zagen we al wat verbetering. Weer het niveau zien te pakken van de eerste 5 à 6 wedstrijden en dat van vorig seizoen, inclusief wat meer geluk, dan kan het no  zo maar de goede kant opgaan!

Kleedkamer

1.
4.

Wordt gespeeld op veld