HVCH 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

HVCH 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Het blijft jammer dat de derby tegen HVCH nu twee keer binnen 8 dagen wordt gespeeld. Jammer genoeg ging de KNVB niet akkoord met de vraag van de verenigingen om die bij de opening van het seizoen dit prachtige affiche op de kalender te plaatsen. Het was afgelopen zondag lekker druk langs de lijn en zeker een spannend voetbalgevecht. HVCH ging er uiteindelijk met de winst vandoor, maar dat wil niet zeggen dat dit zondag op Sportpark De Braaken opnieuw het geval zal zijn.

Bij Prinses Irene  keert sterkhouder Koen Bollen weer terug , waardoor aanvoerder Gijs van Erp op het middenveld terug komt. Rolf v.d. Bogaart is zondag helaas flink geblesseerd geraakt en zal voorlopig uitgeschakeld zijn. Wat dat betreft is hij een pechvogel, blessures heeft hij al heel wat gehad afgelopen seizoenen.

Wat moet je zeggen van de wedstrijd? Afgelopen zondag waren de ploegen aan elkaar gewaagd en leek Prinses Irene in het eerste deel van de eerste helft wat geïmponeerd. Nadat het de schroom van zich afwierp, na de achterstand, werd er beter gespeeld en deden ze zeker niet onder voor de Heeschenaren.  Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat HVCH weinig kansen weggaf, in andere wedstrijden van onze mannen, was het creëren daarvan  minder een probleem. Knap blijft wel van het elftal dat het tot de laatste minuut bleef knokken. Eigenlijk is dat dit seizoen, op een enkele uitzondering na, steeds het geval geweest. Het geloof is er nog steeds en dat geldt ook voor veel supporters die langs de lijn staan. Hopelijk komt ook het scorend vermogen terug, wat er in voorgaande jaren toch altijd was. Wie weet gebeurt dat zondag en komt het team zo in een flow, waarbij nog van alles mogelijk is.

Wedstrijd-nummer

Opstelling/selectie

Opstelling:

Staf:

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
31 mrt 2019 RKSV Prinses Irene 1 (zon) - HVCH 1 (zon) co 0 - 1
24 mrt 2019 SC 't Zand 1 (zon) - HVCH 1 (zon) co 2 - 3
17 mrt 2019 HVCH 1 (zon) - FC Tilburg 1 (zon) co 0 - 3
10 mrt 2019 Juliana '31 1 (zon) - HVCH 1 (zon) co 1 - 0
24 feb 2019 Oirschot Vooruit (zon) - HVCH 1 (zon) co 0 - 2