HVCH VR1 (zon) - RKSV Prinses Irene VR1 (zon)

HVCH VR1 (zon) - RKSV Prinses Irene VR1 (zon)

Zondag staat de derby HVCH - Prinses Irene op het programma. Zoals de uitslagen bij de laatste ontmoetingen laten zien, heeft het geen zin om een voorspelling te doen wie er favoriet is. Nistelrode tegen Heesch blijft toch een wedstrijd op zich.

De vrouwen uit Heesch gaven afgelopen zondag een 0-1 voorsprong in de laatste minuten van de wedstrijd weg uit tegen de koploper Beerse Boys (1-1).  Waarmee ze na 6 speelrondes zichzelf in de middenmoot hebben gespeeld.
Onze vrouwen kregen afgelopen weekend, een paar uur voor de wedstrijd, te horen, dat de wedstrijd tegen DSE VR2 niet doorging vanwege personele problemen bij de tegenpartij. Daardoor heeft DSE 3 punten in mindering gekregen en nemen het 'rode lantaarn stokje' over van onze vrouwen..

Aangezien de wedstrijd werd afgelast, gaf dit ruimte om gezamenlijk de wedstrijdbeelden terug te halen van FC  Tilburg- Primses Irene van de week daarvoor, om daarna te gaan trainen.
Coach Sangoer : 'Het is goed dat we de beelden van de laatste wedstrijd hebben teruggekeken. Vanuit daar ziet de groep zelf ook dat ze echt wel goed kunnen voetballen. Maar tegelijkertijd ook zien waar ons probleem ligt, want de beelden liegen niet.
De groep weet dat ze richting zondag niet hoeven te kijken naar de stand, iedereen weet wat voor een wedstrijd dit is. Daarvoor hoef ik de groep niet extra te motiveren,  beide teams willen dit onderonsje winnen'.!

De wedstrijd start zondag 11:30 uur in Heesch

Wedstrijd-nummer

J.A. Oppers