Kansloze nederlaag Prinses Irene

Groesbeekse Boys 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon)

2e klasse G

27 november 2022 14:00

Sportpark De Breedeweg
St. Antoniusweg 11
6562GL
GROESBEEK

Opstelling RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Prinses Irene verloor in Groesbeek met maar liefst 3 - 0 van Groesbeekse Boys, op die uitslag viel niets af te dingen. Het was veruit de slechtste wedstrijd van het nieuwe seizoen voor de Nistelrodenaren. Stan Jansen (2x) en Sander de Bruijn scoorden voor de ploeg uit Groesbeek.

Elk duel verloren
De mannen “van Tilburg mode & Sport“, waren na een aantal wedstrijden weer nagenoeg compleet, maar daar was in de wedstrijd, op de eerste 10 minuten na, niets van terug te zien. Waar in de competitie tot nu toe in ieder geval altijd gestreden werd, was die er in deze wedstrijd absoluut niet. Nagenoeg ieder duel werd verloren en de meeste goals ontstonden ook door slap ingrijpen. Bij rust was het 1 - 0 door Stan Janssen, die mooie aannam en afrondde in de 32e minuut, maar daar ook te veel ruimte voor kreeg.

Verschillen blijven klein
Na rust eenzelfde beeld en in de 75e minuut was het dezelfde speler die zijn tweede maakte en de zesde van het seizoen. Een paar minuten later was de wedstrijd beslist toen invaller Sander de Bruijn de 3 - 0 binnen schoot.
Door dit verlies is er weinig meer over van de euforie na de mooie start met 10 punten uit vier wedstrijden. Wel blijven de onderlinge verschillen klein, een paar overwinningen op rij kunnen veel doen.
PS vanwege ziekte van onze fotograaf Teun (beterschap!), maar 1 foto deze keer.