Groesbeekse Boys 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Groesbeekse Boys 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Zondag gaat de reis van het eerste elftal naar een tegenstander waartegen nog nooit werd gespeeld. In Groesbeek (Breedeweg), wordt namelijk gespeeld tegen Groesbeekse Boys. Besef dat de aftrap aldaar om 14.00 uur is!

De Groesbeekse formatie promoveerde afgelopen seizoen via de nacompetitie, nadat het in de finale met 4 - 2 won van Melderslo. De tweede klasse is min of meer nieuw voor de ploeg van de nieuwe coach Michael Brussen. Sinds het begin van deze eeuw speelden ze vooral in de vierde en derde klasse. Echt goed gaat het nog niet in deze klasse. Ze bekleden momenteel de voorlaatste plaats en verloren bijvoorbeeld afgelopen zondag nog met 2 - 0 van Volkel.

De verschillen zijn erg klein in deze klasse, dat zien we elke week opnieuw. De kunst zal zijn om bij de onderste vier weg te blijven, zodat je zeker niet degradeert. Onze mannen staan 3 punten boven die plaats. Echter ook maar 5 achter koploper Olympia ‘18 dat afgelopen week periodekampioen werd.
Na een goed begin gaat het de laatste wedstrijden wat minder bij Prinses Irene, mede door blessures van enkele sterkhouders. Met een wat meer geluk hadden het echter ook een paar punten meer kunnen zijn. Zeker de laatste 2 verliespartijen tegen (vooral)Heeswijk en DAW, waren ongelukkig. Overigens doen de vervangers het prima en is de inzet en wedstrijdmentaliteit voorbeeldig.
Wil je naar boven blijven kijken dan is een overwinning komende zondag zeer welkom.

Wedstrijd-nummer

Anoniem

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark De Breedeweg
St. Antoniusweg 11
6562GL GROESBEEK

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam: