RKSV Prinses Irene 1 (zon) - SV TOP 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - SV TOP 1 (zon)

Afgelopen zondag speelde in het bekertoernooi DAW en de Ossenaren tegen elkaar. Het werd een doelpuntrijke wedstrijd die uiteindelijk in 3-3- eindigde.
Prinses Irene verloor zondag met 3-0 bij Berghem Sport dat, net als Top, in de 1e klasse uitkomt. In het verslag van de wedstrijd hebt U kunnen lezen dat de scheidsrechter een bedenkelijke rol speelde, waardoor Prinses Irene uiteindelijk met 9 spelers op het veld eindigde. In ieder geval ontbreekt doelman Mathijs Pluk, die direct rood kreeg en dat betekent automatische dat je de volgende wedstrijd niet mee mag doen.

SV Top heeft erg veel spelers die van Udi’19 afkomstig zijn, maar ook van andere verenigingen hebben ze spelers aangetrokken afgelopen jaren. Spits en Zeelander Joery Cuppen is er daar eentje van. Zijn vader Jos was een van de beste middenvelders in de regio in zijn tijd. Zijn moeder speelde jarenlang bij Prinses Irene.
Bijzonder is natuurlijk ook dat Nistelrodenaar Gijs Toonen er speelt, hij is ook jeugdtrainer bij onze vereniging. Veel supporters waaronder uw verslaggever vinden het jammer dat zo’n jonge speler niet op ‘De Schellen’ voetbalt. Zo groot is het verschil tussen beide ploegen nu ook weer niet, SV Top speelt maar 1 klasse hoger in competitieverband. Maar wat niet is kan natuurlijk altijd nog komen!?

Beide coaches zien de wedstrijd waarschijnlijk toch als testcase voor de competitie die over 2 weken weer begint. SV Top is natuurlijk favoriet in deze wedstijd

Wordt gespeeld op veld

veld 1 - Prinses Irene Hoofdveld

Toernooi