SVSSS 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

SVSSS 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Zondag gaat de reis voor het 1e elftal naar SVSSS uit Udenhout. Het is een totaal onbekende tegenstander waartegen op  sportpark  ‘Zeshoeven’  al om 14.00 uur wordt aangetreden. De mannen uit de Tilburgse regio werden afgelopen seizoen met ruime voorsprong kampioen in de 3e klasse  C ( Zuid1). Het was voor hen het 3e seizoen in de 3e klasse, nadat ze in het seizoen 2015-2016 promoveerden uit de 4e klasse met een kampioenschap.

Ze doen het best goed in deze klasse, al valt wel op dat ze wat wisselvallig spelen. Na een geweldig begin tegen Olympia ’18 6-2, werd er bijvoorbeeld ook met 7-0 verloren bij Vianen Vooruit. De laatste 2 wedstrijden werden gewonnen, dus ze zitten in een goede flow. De ploeg heeft  met aanvoerder Stefan Dekkers (foto) een geweldige spelers in huis, die ook makkelijk het doel weet te vinden. Dat geldt ook voor Jim de Laat. Ongetwijfeld zal onze coach Erik Meulendijk zijn informatie hebben ingewonnen om deze tegenstander goed te bestrijden.

Voor Prinses Irene is te hopen dat de vele blessuregevallen  zondag wat minder zijn dan afgelopen wedstrijden. Na een goed begin gaat het de laatste wedstrijden mede daardoor wat moeizamer. Afgelopen zondag tegen koploper Berghem Sport werd terecht verloren. Dat was de eerste wedstrijd dit seizoen vindt uw verslaggever dat er ook niet meer inzat. Laten we hopen dat er zondag punten gehaald worden, zodat we  de aansluiting met de bovenste ploegen niet verliezen.

Foto: © Beeld Werk (Brabants Dagblad)

Wedstrijd-nummer

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
01 dec 2019 Volharding 1 (zon) - SVSSS 1 (zon) co 1 - 2
24 nov 2019 SVSSS 1 (zon) - EVVC 1 (zon) co 3 - 2
10 nov 2019 Volkel 1 (zon) - SVSSS 1 (zon) co 3 - 2