Lotto: week 21

22 mei 2019 8:00

Supportersclub

Dit is de uitslag van de twaalfde en tevens laatste trekking van 2019. Het winnende lotnummer van deze week is gevallen op de combinatie: 133125-D. De winnaar krijgt een bedrag van €100.-. Zijn er meerdere deelnemers met de juiste combinatie dan wordt dit bedrag onder hen verdeeld.

De winnaar van deze week is:
  • Cor Bevers, Donzel 93 te Nistelrode
De trekking van deze week werd uitgevoerd door Stan Smits. Stan voetbalt in de JO13-1.

Mei - jeugdlotto - week 20

De opbrengst van de jeugdlotto komt ten goede aan de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene. Het bestuur van de supportersclub bedankt dan ook alle deelnemers aan de jeugdlotto de afgelopen weken en hopen uiteraard dat u volgend jaar weer deelneemt.
Bron: Beeld: Supportersclub

2018-2019 2019 Jeugd Jeugdlotto Korfbal Trekking 12 Voetbal Week 21