Vrijdag weer vrijwilligersavond

6 april 2019 14:00

Activiteitencommissie

Vrijdag 12 april om 20.00 uur is er weer onze jaarlijkse feestavond voor de vrijwilligers, sponsoren en Vrienden van RKSV Prinses Irene. Daarmee hoopt de club al deze mensen te bedanken voor hun inzet en (financiële) support. Deze avond verwelkomt de club dan ook graag velen van hen om onder het genot van een leuk muziekje en natuurlijk een hapje en een drankje. Samen zullen we er zeker een leuke avond van maken.

Dj Christo zorgt die avond ervoor dat de voetjes van de vloer gaan. De afgelopen jaren is gebleken dat al die ondersteuners (en hun partners!) van onze vereniging aardig raad weten met de dansvloer. Natuurlijk zullen de genodigden zoals gebruikelijk niks te kort komen! Als kers op de taart is er zelfs nog een suprise-act. Dat wordt dus een mooi feestje!

Onderdeel van deze avond is ook de bekendmaking van de Lid van Verdienste. In 2018 werd Joop van de Heijden hiervoor gekozen vanwege zijn jaren lange inzet.
Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2019 Activiteit Besloten Kader en staf Samenwerking Sponsoren Uitnodiging Vrienden van Prinses Irene Vrijwilligersavond