Gerard Janssen neemt afscheid van “Vrienden”

7 september 2022 0:00

Webmaster

Gerard Janssen nam onlangs afscheid als bestuurslid van de “Vrienden van Prinses Irene”. Gerard treedt terug, hij vindt het zelf tijd geworden om, op 83-jarige leeftijd, plaats te maken voor een jonger iemand. Hij was ooit een sterke middenvelder in het 1e elftal en diende ons club ook jarenlang als secretaris en voorzitter. Hij was vanaf 2001 bestuurslid van “Vrienden van Prinses Irene”. In 2015 werd deze nieuw leven ingeblazen en werden ook leden geworven en werd de doelstelling aangepast naar het ondersteunen van onze jeugd. Bij de oprichting van de stichting in 2001, was daar het geld “gestald” wat was overgebleven van de loterij bij de viering van het 60-jarig bestaan.

De voorzitter van de stichting, Ron van Roosmalen, dankte Gerard voor zijn vele verdiensten voor de club. “Het maakt deze dag en dit afscheid bijzonder en zelfs historisch, want je hebt de afgelopen decennia zoveel functies gehad, en meestal meer tegelijk, maar vandaag leg je volgens mij de laatste functie neer die je vervult binnen Prinses Irene”, aldus een treffende quote van Van Roosmalen in zijn speech.

Die opvolger heeft de stichting gevonden in Jelle v.d. Elzen oud-doelman van het 1e elftal.

Gerard_Janssen.jpg

Vrienden van Prinses Irene